Процедура обміну/повернення товару:

  •  Переконайтеся, що з дня купівлі минуло не більше 14 днів (дата вказана в гарантійному талоні та касовому чеку).
  •  Зв'яжіться з консультантом інтернет-магазину.
  •  Уточніть, яким чином вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару.
  •  Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення грошових коштів.
  •  Якщо стався гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру.

Причини, за якими товар не підлягає поверненню:

  •  На товарі є сліди експлуатації.
  •  Упаковка товару відсутня або пошкоджена.
  •  Товар має видимі пошкодження (подряпини, вм'ятини, потертості тощо).
  •  Відсутній чек або гарантійний талон.