Обмін та повернення
Процедура обміну/повернення товару:
- Переконайтеся, що з дня купівлі минуло не більше 14 днів (дата вказана в гарантійному талоні та касовому чеку).
- Зв'яжіться з консультантом інтернет-магазину.
- Уточніть, яким чином вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару.
- Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення грошових коштів.
- Якщо стався гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру.
Причини, за якими товар не підлягає поверненню:
- На товарі є сліди експлуатації.
- Упаковка товару відсутня або пошкоджена.
- Товар має видимі пошкодження (подряпини, вм'ятини, потертості тощо).
- Відсутній чек або гарантійний талон.